Често задавани въпроси

Потребители с приложение PromoChip

1. За да инсталирам приложението, нужно ли е да заплатя?

Не. Инсталирането на приложението е безплатно.

2. Ако си сменя телефонният номер, запазвам ли си участието в програмата?

Не. Необходима Ви е нова регистрация. Вашият ID код и телефонният Ви номер са обвързани в системата и е невъзможно да се обединят с нов телефонен номер.

3. Ако си сменя телефонния апарат, запазвам ли си участието в програмата?

Да. Въведе телефонния си номер и PIN кода и ще активирате наново програмата.

4. Мога ли да спра нотификациите или да ги активирам наново?

Вие можете да откажете нотификациите още при самото инсталиране на приложението. Винаги можете да ги активирате на нов от Settings менюто на Вашият телефон.

5. Ако деактивирам нотификациите на PromoChip ще мога ли да виждам намаленията?

Да, ще можете, но няма да научавате навреме за новите промоции. Ще трябва периодично да отваряте приложението и да следите промоциите.

Потребители с безконтактна карта

1. Изгубих своята карта PromoChip. Как да получа нова?

Изпратете SMS с текст „helikon„, „promo“ или „promochip„до 1915 на цена 1.20 лв. и посетете книжарница на Хеликон, за да получите нова безконтактна карта на касата.

2. Изпратих SMS до 1915 с код „helikon“, „promo“ или „promochip“ и получих отговор: „Zayavkata vi ne e razpoznata. Zapazete tozi kod 5635GX4 (кодът може да е различен) za razpoznavane I proverka na zayavkata vi.“

Причина за това е, че сте объркали текста на SMS-a (примери за грешки са: primo pomo rromo и др). Използвайте формата за контакти, за да ни уведомите какъв е кода за грешка и телефонния Ви номер, за да коригираме проблема. Алтернативно решение е да изпратите повторен SMS, но тогава отново ще заплатите 1,20 лв.

3. Изпратих SMS до 1915, но не получавам никакъв отговор вече 10 минути?

За съжаление SMS-ът не е гарантирано средство за моментална комуникация. Много често SMS-ите се забавят от мрежата на операторите поради различни технически причини. При такава ситуация, нашият съвет е да изчакате 24 часа и по всяка вероятност ще получите отговор. Ако пак нямате отговор, ни пишете, за да разрешим проблема.

4. Имам нов телефонен номер. Как да го сменя и да си запазя картата?

Телефонният номер може да бъде сменен САМО на каса в книжарници Хеликон, след сканиране на безконтактната карта за идентификация. Списък с адреси на книжарниците може да видите на сайта ни.

5. Защо членството в клуба струва 1.20 лв?

От тази цена 20 ст. е ДДС, а 60 ст. е стойността за поддръжка на услугата от мобилните оператори . Останалите 40 ст. са за разходите на фирмата за издаването на безконтактната карта за идентификация.

6. Ще трябва ли да подновявам периодично членството си в програмата с допълнителни платени SMS съобщения?

Не. Първоначалният платен SMS е еднократен.

7. Кога мога да се откажа от програмата?

По всяко време. Използвайте формата за контакти, за да заявите отказ.

8. Имам ли някакви други разходи за членството в програмата и за ползването на промоциите?

Не.

9. Кой спонсорира всички тези промоции и защо?

Промоциите се покриват от книжарници Хеликон или доставчиците на стоки с цел да се стимулира интереса на потребителите към дадена стока или търговска марка.

10. Изгубих своя ПИН. Как да получа нов?

Изпратете SMS с текст PIN до 1915 на цена 30 ст. и ще получите своя PIN като отговор.

Ако имате други въпроси, не се колебайте да ни пишете или може да посетите книжарница на Хеликон, за да получите повече информация.